unut, varligimi unut

herşeyin olamadım affet,şimdi hiçbirşeyinmiyim.
artık yabancı benmiyim.
Bir zamanlar ellerini tutan ellerim değilmiydi,
ne çabuk unuttun gülen gözlerimi.
Şimdi ağlamaklı baksa da gözlerim,başka göz değmedi inan.

Hayatımda silinmez izlerin var.
Seni anıyorum her şarkıda,şiirde,resimde,denizde ,semada heryerde herşeyde heran anıyorum,
çınlıyor mu kulakların.

Özledim seni,inan hayat hiç çekilmiiyor sensiz.Geç olmadan dön gel,bıraktığın yerdeyim.

Bir kez bakayım sana,
sev demiyorum ama unutma.
Başka bir sevda düşmüşse yüreğine,gözlerin bir yabancı gibi bakarsa gözlerime,hiç bir şey sormadan hiçbir şey söylemeden ardıma dahi bakmadan çeker giderim.
Ama bilmeliyim vazgeçtiğini,görmeliyim gözlerini.
Hissetmeliyim bittiğini.

Görmen gerekmez,bitti mi diyorsun.Öyle olsun,hiç gelme.

Artık dön demiyorum sana.
Sevme demiyorum ama nefret etme.
Sadece unut varlığımı,unut..