Gidisim Yurekten Degil,Zorunluluktan..

Gidisim yurekten degil,zorunluluktan..



Gidiyormusun diye sorma bana,gonderen sensin..

Ne terk etmeyi istedim seni nede daha yasamadigimiz bu aski topraga gommeyi..

Senin kadar ofkeliyim bende,senin kadar endiseli..

Bir dokunusunla bin kenti yakacak gucu verirdin bana ama inandiramadim seni..

Sen sorgularken beni kafanda,ben gozlerinin icine bakiyordum kuskuyla..

Birtek sozun baglardi beni sana,oysa sen hep susmanin koynunda..

Askin icine girdimi birkez kusku,teslim alir bedenleride..

Sutten cikmis ak kasik degildim ama yalani sokmadim iki kisilik dunyamiza..

O dunyaki bazen minicik bir odada,bazen kentin ortasinda sekillendi..

Nasilda guzeldi...

Zaten varsin diye hersey guzeldi ama inandiramadim..

Ahh bu sorular,yasamak varken sevdayi delice,niye bogariz sorularla..??

Ben ask dedikce sen dur dedin,ben seninleyim dedikce sen hayir dedin..

Zaten az konusan sen,olumsuz ne varsa bulup cikardin ortaya,bense hic birsey diyemedim..

Nekadar zarar vermisim sana meger,nasil degistirmisim seni,oysa hic boyle dusunmemistim..

Kimseye zarar vermek istemem ben,kimseyi oldugundan farkli bi hale getirmek istemem,

ama oyle oldu iste..

Demekki gitmenin zamani simdi..

Cocukluguna siginir atlatirsin bu aciyi,ne sevismelerimiz kalir aklinda nede sevda sozlerimiz..

Rahat degilim diyordunya rahat ol artik,guluslerini saklaman icin bir neden kalmadi,

tedirginliginin sebebide kalkti ortadan..

Biliyormusun birtanem gidisim yurekten degil zorunluluktan..

Sanmaki bu toy sevdayi baska kimliklere tasirim,

sanmaki benden sakladigin gulusleri yalanci yuzlerde ararim,senide gotururum yuregimde,herzaman yoklugunu tasirim..

Bulup bulup kaybettim seni bebegim,

ne yazikki toz duman edemedim kuskularini,

ne yazikki kalamadin bana..

opucugumun kokusu kalacak kapinin esiginde,kokladikca bizi bir yanlisa mahkum ettigini anliyacaksin..!!!