Seviyorum

Üşüyorum..Ellerimi uzatıpta beni ısıtacak tek bir dal bile yok..Üşüyorum Bitanem üşüyorum...Ama yoksun...Yokluğunun acısı bu bendeki...Zifiri karanlıklarda,ayaz gecelerde,yokluğunun buğusuyla çırpınıyor her zaman bu bedenim..

Seni arıyor,bulamıyorum her sokakta,caddede..Seni arıyorum bitanem..Seni..Ama bulamıyorum..Ya birgün geri gelirde sevemezsen beni..Ya ben sevemezsem seni..Bu yıkar,öldürür beni..Sevdiğime 'SEVMİYORUM SENİ' demek öldürür beni...'SEVİYORUM' diyememekse bütün benliğimi alır benden..bu beden yokolup gideceği güne kadar sevmekten vazgeçmeyecek..Her günüm seni düşünmekle geçecekse bile bunu bile bile vazgeçmeyeceğim..Vazgeçmek acizlere has ve ben vazgeçmeyeceğim..İnadına inadına üstüne gideceğim..Ben vazgeçmem ama SEN çoktan vazgeçtin be bitanem...Bunu sana her ne kadar yakıştıramasamda vazgeçtin sen..Vazgeçmek acizlere has birşeydir..Vazgeçmem aciz değilim..Ve ' SEVİYORUM KORKAK DEĞİLİM..'Sevmek cesareti gerektirir..Hani derdin ya hep cesaretini yitirme,yürekli ol diye,evet yapıyorum,korkmuyorum bitanem...Korkmuyorum...Seviyo rum..Cesaretimi ve Umudumu yitirmedim..Hala bir umudum var be bitanem..Sana dair ne varsa hala hepsi bende saklı..Seni düşünüp her gecem ağlamaklı geçsede bilme..Bilme bitanem..Sevdiğimi de bilme..Çünkü Sen çoktan vazgeçtin...."