Eksik Biraktin

Bir damla sen koksan, bin soluk avunurdu yürek
Gittin ya...artık nefesimi tutamıyorum
Arda kalanların her zerresi mühürlüyken ömrüme
Olmuyor...Gidenlerin hesabına yetemiyorum

Fedakarlık süsü verilmiş gidişin boyun büktü ardından bakarken
Öyle çok şey bıraktın ki bana, düşürdüm sana koşmak isterken
Elele yürüyüşümüzü beklerken bitişimize şahit olan yollar bıraktın
Sesini bıraktın kulağımda bi puslu bakış gözbebeğimi küstüren
Acılar bıraktın adın geçiyor diye şikayetsiz katlandım
Bi bilsen canparçam sana yaşatıldıkça ben nasıl aklandım

Yaş biter,izi geçer,yürekte nemin kalır.
Bu yüzdendir peşin sıra yagmur gözlü bakışım...

Kağıttan sandallar bıraktın denizleri aşmam için
Kapılar bıraktın hangisini açsam karşımdaydı suretim
Sana yazdığımı inkar edmeyeceğim şarkılar bıraktın
Her gününde adın yazılı takvimler...ve...
Her satırı sen kokan şiirler
Yaralı bir ben bıraktın bembeyaz sevdamın imzası..ve..
Kendimi bıraktın bana çarem olması için
Camdan yapılmış ama yere düşünce kırılmayan bi kalp bıraktın
Bi gün düşüp paramparça olmak istesem su olup düşeceğim yere aktın
Saklı sevdamın yadigarı nice anılar bıraktın
İçime atıp susturduğum ahlar
Sırf sen görme diye yüreğe sakladığım yaşlar

Şimdi yürek anlamaz bedenimin dilinden
Kendime yabancıyım
Beden baharı solur..Yürek kışlara çalar
Sanma yakınırım...

Unuttun mu güneşimi sana verirken ben
Bana yaşama eşlik edecek yagmurlar bıraktın
Yaşlarımın bile bi yareni var ama...
Benden senimi aldın ya...
İşte o gün yalnızlığımı öksüz bıraktın

Hangi senli acıda yokki benim adım
Bu defada umudumdur kanadım
Hani bana mavisi solmuş bi gökyüzü bırakmıştın ya
Merdivensiz koyduğun o karanlıktayken
Ben hep oraya baktım...

Şimdi semalarındayım yüreksizim...
Geçmeye söz verdiğimiz yollar küsmesin diye,
Yürüyorum...

Herşey biyanada yüreğime sığınmış
O saf çocuğuma sevdama kıyamıyorum
Bilirim kolay kanar...
Sana geleceğimizi söyledim ona
Ama onu Sensizlige götürüyorum...
Yolun bitiminde hala seni anıyor olursa
Sana söz ağlayışını duymayacaksın..!
Çünkü sesini benden aldığın gün sen onu dilsiz bıraktın..!!