arkadasim huzun

Apansız gidişlerin,ç****iz iç çekişlerin ve solup gitmiş gülüşlerin ortasında,yarım,kırık ve efkarlıyım şimdi.Aşka dair umutlarımı ve yarınlarımı kaybetmek üzereyim.Seni yok bilmek kadar ağır bir ceza olabilir mi?Yokluğunu kabullenmek kadar kahredici bir geröek olabilir mi?Ne ağlamak kandırıyor beni artık,ne haykırmak isyanımı.Sessizliğin ortasında öylece duruyorum.Bazen seni silmek istiyorum hayatımdan.Silip çıkarmak,yaşanan ne varsa hepsinin üzerini çizmek.Birdaha hiç hatırlamamak.Hatırlanacak hiçbirşey bırakmamak...Sonra bunun kendi tarihime ihanet olacağını düşünüyorum.Meğer,hayatın tüm güzelliklerini seninle keşfetmişim ben.Hayatımın en mutlu anlarını seninle yaşamışım.Şimdi tüm bunları silersem,yok edersem yaşanmış ne kalır geriye?İşte bu yüzden onuda yapamıyorum.KISACASI SEVGİLİM SÜRÜNÜP GİDİYORUM.




İflah olmayacak bir aşktı aslında,başından belliydi.Sen hep kaçmaya hazırdın,benim kadar bağlanmamıştın bu aşka.' Korkuyorum ' diyordun hem kendini hem kendini hem beni kandırıyordun.Oysa sen benden yada aşktan değil,kendinden korkuyordun.Bir aşkı ayakta tutabilmek,yaşatabilmek cesareti yoktu sende.Yarınlarda yaşanmaz aşk,bugünün kıymetini bilmiyorsan yok hükmündedir aşkın.Sen yarına bakarken, ' Ne olacağız biz? ' diye sorarken kaçırdın bugünü.Kaygılarla kuşkularla yaşadın.Seni sevmekten başka hiçbirşeyi düşünmeyen ben,bu kaygıların ortasında ç****iz kaldım.Bekledim bitsin,bekledim geçsin ama nafile...Aşk bitti,ömür geçti ama kaygıların tükenmedi.



YOK AĞLAMIYORUM ARTIK.AĞLANACAK ZAMANLARI BİTİRDİM ÇOKTAN.Kızgında değilim sana kırgınım o kadar.Senin beni kırmana alışmış olmalıydım oysa.Demek,alışamamışım.Demek ,hala kırabiliryorsun beni.Aslında bu,seni hala sevdiğimi gösteriyor,ama sen bir itiraf olarak algılama bunu. ' Bak ne haldeyim 'demek için söylenmedi bu sözler.Kendi kendime dert yanıyorum,yakınma hakkımı kullanıyorum belki,hepsi o kadar.Yüreğimdeki yaranın hiç olmazsa kanaması dursun diye yazıp çiziyorum işte böyle.Kendimi avutuyorum,kelimeler parmaklarımın ucundan döküldükçe sanki içimdende sökülüp atılacakmış gibi geliyor.Gitmeliyim artık.Günlük hüzün randevusu geldi çattı.Bekletmemeliyim.Bu ara en yakın arkadaşım hüzün.Onuda kaybetmek istemem.