Sevdam yarim

Gece soguk..geceler karanlik..geceler sessiz buralarda..
kafani kaldir gok yuzune...eger orada bir yildiz goruyorsan ..
hadi gulumse ona...
oralar uzak ..oralara varmak icin yok derman dizlerimde..
ah sevdigim..ah yurek yanginim...ah ulasilmazim...
Ben boyle olsun istermiydim..istermiydim iraklarr yar olsun koynuma..
soyle basini koy gogsume..kalbimin her atisinda ismin dokuluyor hala dudaklarimdan
ben imkansizlari imkan yapan ben, gonlune prangalar vuran ben
ben sevdanin adini bile yuregimin en kuytu koselerine duasiz gomen ben..
ben boyle olsun istermiydim guzel gozlum..ben boyle olsun istermiydim sirin sozlum..
artik ne geceyi bekliyor bedenim nede yildizlara bakmaya var mecalim..
gelmiyor lanet olasi ecelim...
buralara kar yagdi..dort bir yani bembeyaz ortu sardi...
sensizlik acimasiz bir el oldu dolasiyor sicacik bedenimde..
heder oldu ruhumda yuregimde..
usuyorum, usuyorum yar sogukdan degil sensizlikden .usuyorum yar sar beni sarmala beni
ok koynuna sicacik ellerinle sev beni teselli et uyut beni..
Ben istemezmiyidim sabaha kollarinda merhaba demeyi..
ben istemezmiydim dunyaya sevdigimi haykirmayi..ben istemezmiydim hep sen sev demeyi..
ben boyle olsun istemedim, ben secmedim sensizligi..ben sevemedim bu sessizligi..
Gecenin sessizliginde cigliklari benle duy... yirtarcasina gecenin kasvetini cek al uzerimden..
korkuyorum, korkuyorum bebek gibi..
Hadi al, al beni kollarina..Damlan kurban olsun yollarina...
ah sevdigim, yurek yanginim, ulasilmazim...
kelimelerim dugumlendi bak yine bogazimda..ellerim titriyor, dermanim yok
Her seyi bos vermisim ben zaten guzel gozlum..Her sey guzel olsa ne yazar...
sevdam kaldikdan sonra yarim..