Gelirsen sadece kendini getir bana

Gelirsen piril piril bakislarinla gelmelisin ve mutlulugu asmalisin sol
omzuna. Bakişlarina kan dökmemelisin, kinden, nefretten, her tür tuzaktan
arinarak çikmalisin yola. Hayati taşiyacak kadar yürekli olmali küçük
parmaklarin, avuçlarinin içiyse her dem islak olmali.

Gelirsen gözlerini getirmelisin, içlerinde bakmaya doyamayacagim umut dolu
gözbebeklerini de almalisin yanina. Bir ceylani bile kiskandiracak o nefis
yürüyüsünle gelmelisin bana. Yürek titreten gülüslerini de almalisin yanina
ve akmalisin yüregime daha ilk merhaba demek için hazirlik yaptigim anda.

Ardinda biraktigin sözcüklerin tümünü silerek hafizandan, o öpmeye
kiyamadigim dudaklarinla gelmelisin. Günesi getirmelisin gelirken,
karanliklarin üzerine çullanmaliyiz seninle ve içimize gömmeliyiz karanligi.
Hayatla basa çikabilecek kadar sert, en küçük kirilmada parçalanacak kadar
yumuşak bir yürekle gelmelisin bana gelirsen.

Minicik öykülerinle gelmelisin, bir kedi kadar sessiz, bir kaplan kadar
yirtici olmalisin yola çiktigin andan itibaren. Seni dinleme zevkini de
getirmelisin bana, dudaklarindan dökülen her sözcügü içmeliyim kana kana.

Feslegen kokulu saçlarinla gel gelirsen ve içinden topladigin çiçeklerini
ver bana. Yüreginden sessizce süzülen nehirlerini getir bana,
utangaçliklarini, sokulganliklarini, çilginliklarini da yanina yoldas
yaparak.

Ama neyse sen bana aldirma.

Unut yukarida istediklerimin tümünü..

"Gelirsen Sadece Kendini Getir Bana ."