Sevgiliye Mektup

senin keyif aldıklarından benim her zaman keyif almam gerekmediği ihtimalini düşünerek
sev beni.

söyleyeceğimi zannettiğin sözcükleri söyleyerek söyleyeceklerimi ipotek altına almadan
sev beni.

her daim güvenerek ve hiç gitmeyeceğimi bilerek
sev beni.

iyi olduğuma emin olsan bile nasıl olduğumu merak ederek
sev beni.

zorlandıklarımı benim için kolaylaştırmadan ama omuz vererek
sev beni.

sorgulamadan,şüpheye düşmeden,sınırlar koymadan,özgürlüğümü kısıtlamadan
sev beni.

kırgınlıklardan sonra beyaz bir sayfa açtığımı
ama başka beyaz sayfalar açmak istemediğimi hissederek
sev beni.

omzuna ihtiyacım olduğunda bunu yapman mümkün olmasa da
imkansızı yapacak kadar
sev beni.

soğukta üşüyecek,sıcakta terleyecek kadar...
seninle gittiğimiz yerlere bensiz gittiğinde 'yanımda olsaydın keşke' diyecek kadar...
meyve tabağındaki meyvelerin kötüsünü yiyip iyisini bana bırakacak kadar
sev beni.

yapmak istediklerim sana ters gelse de
sırf ben çok istiyorum diye yüreklendirecek kadar çok
sev beni.

yanlış anlatsam da doğrusunu anlayacak ve yüzüme vurmayacak kadar
sev beni.

dahası ;
kimseyi sevmediğim kadar sevdiğimi bilerek
sev beni.