Birgün görsem seni karşımda ...

Birgün görsem seni karşımda.
Islak bakışlarımı çevirsem gözlerine , bakışsak uzun süre tanımaya çalışsam KİM? diye..
Gözlerinin ta içinde beliren gülümsemenle , dolaşsan hızlı hızlı kanımda.
Hiç ummadığım bir anda çıktığın gibi karşıma ,
hayal değilde gerçekten varolup dikilsen karşımda ve:
--İşte.!
--Ben geldim sana..
Beklemediğim bir anda sevindirsen beni gelişinle ,
sımsıkı kapadığın avuçlarını açarak desen:
--BAK.
--Umut avuçlarımda,

Açma desem sana; Açma ellerini kaybolmasın umutlar.
Parlayan saçların var, güneşin ışığında.
İnanamasam buna, hayalmi gerçekmi diye dokunsam sana.
Sonra ellerini uzatsan bana tutmak için ellerimi ve desenki;
--Boşluğunda kaldım uzaklığının,
--Sevemedi kimse senin sevdiğin kadar
--kederim ellerinde
--kaderim ellerinde
--Çek beni kaderine,
--götür beni aşkının diyarına, alın yazım ol benim.
--varsa çıkacak canım , senin yanında öleyim..
Tutsam uzanan sımsıcak ellerini..
Ellerimde ellerin, ellerinde baharım.Zaman dursa , o an dönmese dünya..
..Anlatacak çok şeyimiz var inan.
..Dur.! Zaman, dönme bir an..
..Hadi sen başla anlatmaya, bunca zaman neden yoktun?
--Anlat ben dinliyorum , ellerim ellerinde, buz gibi oluyorum..
--Bırakma no'lur ellerimi , anlatmaya devam et..
--Buz kesen ellerim, bırakırsan düşecek yanıma..
..Konuş sevgilim, beni ne kadar sevdiğini söyle,
Senin olmaya geldim de.
Ben duyuyorum seni merak etme bebeğim.
Giderken küçük bir buseni bırakmayı unutma alnıma,

söyle bebeğim !
ben bunları duyarım da ölmez miyim senin için, kurban olmaz mıyım,
sana bu can feda..
.....Seni bu denli sevdim anla
.....giderken acını bırakma..
.....Ben seni unutmadım, unutamam elbette,
....Merak etme bebişim , beklerim ben cennette..