"O" KADIN

Derler ki;
bir kadını ağlatmak çok zor değildir aslında.ama
kadını yürekten ağlatmak zordur.eğer bir kadın
yürekten ağlıyorsa,ağlatan onun yüreğine ulaşmış
demektir.

Gidene ağlamaz kadın! gidenin giderken kopardığı
yerdir onu ağlatan,orada bıraktığı yaradır..(aziz nesinin güzel bir şiiri)



işte sevgilim,sayende ben bunların hepsini yaşadım..
şimdi ise gidişine değil yüreğimde açtığın
ince yaraya ağlıyorum..

sen..aniden çıkıp gelen..izinsizce yaşamıma girip,
ümitler vaat eden,sorumsuzca umarsızca yüreğime
sevgi tohumları serpen,sonra yeşermesine izin vermeden,acımasızca,onursuzca,
hoyratça çiğneyip yok eden..

bir zamanlar avuçlarımda ısıtmak istediğim zalim yüreğini artık serbest
bırakıyorum.inan bende artık bende seni istemiyorum

söyle..! şimdi mutlumusun????
istediğin bir değil bin çiçekse..
artık özgürsün..
yolun açık olsun..