ben seni seviyordum.Seviyorum

Haberin yok senin ama ben seni seviyordum.Seviyorum...evet bu durumdan senin haberının olmaması beni mahvediyor,kahrediyor ama yapacak birşeyde yok bunu biliyorum.Caresı yok...ne yani gel desem gelcekmısın,gelemezsınkı farz edelım bana geldın benım sana olan duygularımı anlamzsınkı senı her gordugumde yasadıgım gozumdekı o pırıltıyı yuregımdekı o delı carpışı anlayamazsınkı senın gelıpte benım aşkımı anlıcak ve beni benım senı sonsuz bır sevgıyle sevdıgım gıbı sevecek halın durumun yokki...
Bunu benım sana olan aşkımı anlıcagını bılmeyecegını ve de bana glmıcegını bile bile senı beklemelerım delılık bılıyorum hemde ne delılık bu delılıkle hem acımı cekıyorum hemde senı yasıyorum.Tek başıma senı sensız yasadıgım yogunlar bazen öyle bır noktaya gelıyorkı işte o anlar varya benı bende alıyor zaman zaman.Nemı oluyor o anlar neler olmuyorkı sana kusuyorum kızıyorum bagırıyorum nefret edıyorum aglıyorum senı kalbımden atıyorum anılarımı siliyorum vazgeciyorum senden telefon numaranı sılıyorum telefonumdan.SonRa..sonra barışıyorum senınle susuyorum sevgımı fısıldıyorum yenıden kalbıme alıyorum senı tekrar kaydedıyorum numaranı telefonuma gulumsuyor anıları yaşıyorum teker teker ustelı en ınce ayrıntısına kadar senden vazgecmıyor vazgecemıyorum.
Ve bunları yaşayışımdan bıle haberın yok eyy yar...Sevgımden haberının olmadıgı gıbı senı sevmenın tanımı yok bu öyle bişeyki senı sevdıgımden ıtıbaren kalbım huzur doldu.Kalbımdekı kucuk kucuk işıklar yandı senı sevdıgımden berı mevsım hep bahar guneş bana doguyor.Her sabah uyanışım sen varsın dıye nefes alışımda öyle içimdekı umutların hepsı senın ıçın senın gulusunu gormek benı mest edıyor.Senın sesın alıpta başka dıyarlara goturen sarkıların guzelıgınde yansıyor kulaklarıma senı sevmek bagımlılık yaratıyor.Vzagecemedıgım ve vazgecemıcegım bır bagımlılık bu.Haberın olmasada sevgımden senı sevdıgımden mutebadıyen...ewet gercege donmıyecegını bile bile sevıyorum.SEvecem sevmesende bana gonul vermesende cunku ben mutlulugu buldum sende ozledıgım dunya sende sevecem sevmesende aglatıp sele dondursende yakıp kule dondursende vurup oldursende sevecegım...ewet sevecegım sevmesende.Zaman zaman daha fazla acı cekmemek ıcın senı sevmıyorum senı unutmalıyım dıyorum,dıyorumda ama unutmak ıcın senı sevmedım dedıkce ınkar ettıkce sana dahamı cok aşık oluyorum sana daha cokmu vuruluyorum sana daha cokmu sevdalanıyorum ne...
Yınede senı sevıyorum...!!!