GİTME DEME TİTREYEN DUDAKLARINLA...

acımasız hayatın acımasız yanındayım
sağında solundayım... önüm arkan SOBE
ebe beni bulma bu sefer
bu son oyunda kaybetmek istemiyorum
son oluşunun hatrına bu sefer beni bulma
sesin kulaklarımda, beni yenmenin mutluluğunu fısıldıyorsun haykıran sesinle

YAPMA...
yankıları beynimde
yenilgilerim...
umrumda değil kazanamadıklarım. kazandıklarım avcumda
açamadım, kaçacaklar sandım
erittim,yokettim,incik bir burukluk gözlerimde

DÜŞTÜM...
bir ara düştüm yokluğunun zamanındaydı sanırım
geç kaldın sandım.

sapsarı bir kırmızılık

ATEŞTEYİM...
alevler yükseliyor beynimde
öldürmek istiyorum pislik saçanları
kırıp,dökmek istiyorum kandıran cansızları
yumruklamak güzel olurdu yorulmadan
İŞKENCE...

bana el kol hareketleri yapma
duyduklarım morarttı zaten hislerimi

sana yeter dedim...

aşağılamayı kes, söylediklerin çok saçma
beynimdeki sertliği nasıl yansıtabilirim satırlara

karamsarlık mı bu acaba?

anladın mı? bulabildin mi soruların anlamını?
çözdün mü benden önce kendi sorularını

SORUNLAR VE SORULAR
CEVAPSIZ VE ÇÖZÜMSÜZ

SUS...
çaktırma hiçliğini düşmedin
yükselll !!! şimdi

tamam devam et yanındayım
basitleşti ama anlamadığım anlatılamazki
kullanılan malzeme eksik,
sözler kısıtlı sınırsızlıkiçinde
bu kadarı dökülüyor dilime