bekle beni sevgilim ben sana geleceğim.

Bir mavi boşluğa kaçıp gidiyor yüreğim korkuyorum.Kapımı açıp uyu artık diyenlere anlatamıyorum dolu dizgin gecelerimi herkesin uykuya sımsıkı tutunduğu anlarda ben boğuluyorum gecenin lacivert okyanusunda,boğuluşum seni gecelerime sığdıramamaktan uyanık kalsam düşüncelerim de uyusam rüyalarımdasın ama sadece suretin sen yoksun bekliyorum gelmiyorsun.Ne çok isterdim seninle güneşin doğuşunu izleyebilmeyi herkese yanımda olduğunu bana sımsıkı sarıldığını haykırabilmeyi ne çok isterdim bakın sevdiğim insan burada sonsuza kadar benimle diyebilmeyi ama yoksun ve biliyorum gittiğin yerden dönmen imkansız ama kabullenmek ne kadar zor bunu kimse anlamıyor ben senin sonsuzluğa doğru yolculuğa çıktığın anda dibe vurdum. Öyle bir hüzün kapladı ki gönlümü kar tanesi misali toprağa düşüp gittin sessiz sedasız veda bile edemeden tutunup ellerine beni de götür diyemedim,bakamadım gözlerine son kez son kez sana sevgimi haykıramadım aşkım bir tanem benim herşeyimdin şimdi bir hiçim sensizliğe alışamadım alışamıyorum neden bensiz gittin soramıyorum o gün bugündür suskun yüreğim dilim gidişin gibi sessizim bazen beni gördüğünü sana olan sevgimi hissedebildiğini düşünüp kendimi teseli ediyorum ama yetmiyor sevgilim yetmiyor yanımda olmanı okadar çok istiyorum ki sen gelemezsin biliyorum bekle beni sevgilim ben sana geleceğim.Tanrım sevenleri ayırma !