Gidiyorum...

Gidiyorum ;

Nefes alırken vermemeyi, ölüm değil, buruk bir özlem sayarak gidiyorum..

Gecelerin sabaha dönmediği ve geriye akan saatlere sıkışmış bir sevdayla gidiyorum...

Sensiz geçen anların bitmeyeceğini ve senli geçecek günlerin hiç bir zaman gelmeyeceğini bilerek gidiyorum...

Canımı yakan acıların alacakaranlığında, cömertliğin ve cehennemin yanyana gelmeyeceğini söyleyerek gidiyorum...

Aşka biçilen uzunluk ölçüsü, tüm kütüklerin adresi oldugu gibi vefasızlıklarında memleketidir.

Ben, sana varan tüm yollara yazılması yakışan o iki kelimeyi bilerek gidiyorum...

Bütün bu bozuk duygu coğrafyasında, toprağa bir kolumu uzatmışken sana rayihamla idare etme cezasını kesmemem gerektiğini bilip, kendimi mecburi saflıklara salarak gidiyorum...

Yok oluşlara kanlı gülüş atmanın, dudaklarda şehadet getirerek, sevdiğini yalnız bırakmak olmadığını bilerek gidiyorum...

Son Sözlerimle Arkama Bakmadan Gidiyorum,

Çünkü : Apansız bir vuruLuşun ardından yıkIlıp düşsemde, Mezarımın yüzündeki gamzen olacağını biliyorum..

Sana Giden yollara iki kelime yakışır...

" SENİ SEVİYORUM " ...